- 
                                                    Ծրագրի նպատակները․ Տալ հիմնարար և խորացված գիտելիքներ ու հմտություններ մարքեթինգի, վաճառքի, կառավարման, որոշումների կայացման ոլորտներում, որոնք կհամապատասխանեն ազգային և միջազգային մասնագետների չափանիշներին, Համատեղել տեսական և գործնական գիտելիքները դասավանդման ընթացքում, Նպաստել որակյալ պրոֆեսիոնալիզացիային՝ դասավանդման գործընթացում ընդգրկելով առաջատար ձեռնարկությունների ներկայացուցիչների։ 
- 
                                                    Աշխատանքային հեռանկարներ․ · Կազմակերպության/ընկերության ղեկավար, · Կոմերցիոն տնօրեն, · Մարքեթինգի/վաճառքի տնօրեն, · Գովազդային գործակալության տնօրեն, · Միջազգային առևտրի պատասխանատու, · Հանրային կապերի (PR) մենեջեր, · Բրենդ մենեջեր, · Նախագծերի ղեկավար, · Մերչենդայզեր, · Բիզնես վերլուծաբան, · Վաճառքի, գովազդի, մարքեթինգի, լոգիստիկայի, գնումների մասնագետ։ 
- 
                                                    Դիպլոմներ Այս կրթական ծրագիրը կազմակերպվում է Ժան Մուլեն Լիոն 3 համալսարանի հետ համագործակցությամբ։ Բակալավրիատն ավարտելիս ուսանողը ստանում է 2 պետական դիպլոմ՝ Ժան Մուլեն Լիոն 3 համալսարանի ֆրանսիական դիպլոմ և Հայաստանում ֆրանսիական համալսարանի հայկական դիպլոմ։ 
 
                                 
                                 
                                    
 
                                 
                                 
                                 
                                 
                                 
                                 
                                 
                                 
                                 
                                 
                                